Det är så det ska vara!

Semestern har börjat...

Igår kväll satt Sandra o ja på uteservering o drack cider,
Linnea tittade förbi o det hände mycket den kvällen... haha!

Idag har Elin o jag bakat rabarberpaj med kruskakli ist för havregryn, vi har legat o solat o bara haft det allmänt skönt o slappt... Bamse o jag tog en låång promenad sånu har bebisen börjat promenad strejka igen, haha stackarn,
han är inte van o ut o gå hela tiden....
Men såå skönt ju!
Har varit en helt perfekt början på semestern...
Snälla fortsätt såhär...!!!
Vad som händer ikväll är ännu osäkert men jag slår vad om att det blir nå bra som händer o fötter....
image314image316
Sandra märker inte först att jag tar kort... hehe


image317image318
Här bakar Elin rabarberpaj med kruskakli... hehe men visst ser vår lunch mumsig ut?

image319image320
Sen blev det solning för hela slanten....För oss alla... =oP

Kanske blir det mer helg bilder får se vad som händer i kväll...!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0