Bättre sent än aldrig...

Nu är det dags för helg igen, helt underbart.
Efter denna helg är det bara 1 vecka kvar att jobba,
sen är det 3 veckor av semster som väntar...
Ska bli helt underbart, känner att jag behöver det just nu...
Den 19/7 drar jag själv till päronen i frankrike, underbart!
Bara slappa, sola, bada, shoppa o bli ompysslad av mamma o pappa... me like!
Sen blir det en tid hemme, men har kommit på att ingen annan har semester så det finns en stor risk att jag kommer klättra på väggarna... haha
Men den dagen den sorgen, nu ser jag bara fram emot semster...
Först blir det en helg, med shopping o party o massa uunderbara vänner... me like!
Här nedan kommer dock lite bilder från förra helgen..

Fredagen började med personalfest på jobbet...

image295

Camilla såg glad ut i alla fall... hehe

image296image298
Maria såg ut att vara i sin egna värld... hehe Men ganska glad även hon...

image297
Gubbarna sjöng en fin sång för Maisan som gått i pension...


image299
Blev en regnig tur på stan i lördags som avslutades på McD,
o Nea vägrar fortfarande vara med på kort...

image300image301image302
Sen var det dags för middag med Sandra o Karro på Harry´s, mucho trevligt...
Utan o nämna för mycket så kan vi ju säga, massor av dans,
mycket drickbart, mycket konstigt o det hela slutade med gråt...
haha, en vanlig kväll med andra ord... =P

image303
Goda o fina drinkar!!!
(den gröna var min, yammi!)

En mycket bra helg tycker jag nog, som slutade med grillning hos päronen o det är ju ALDRIG fel!
Men nu är det dags o ladda för en ny helg...
Den fick börja hos världens bästa mormor... Vi drack te o tittade på regnet o pratade om livet o allt som händer...
Vad skulle jag göra utan mormor?? Hon är Bäst, min bästa vän...

image304


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0