Alla!! Stå stilla... Jag har tappat min hjärna!!!

Igår måndag fick jag äntligen med mej nea på bio, vi tittade på Piraterna.
Helt okej, mycket roliga repliker, men jag måste säga det...
Jag ser tillbaka på den tiden då filmerna var 1.50h o liknande, 2.48h känns lite väl långt...
Stundvis kände jag mig som ett litet barn som inte ville sitta still... 
Men den va mucho okej i alla fall, o tycker absolut ni ska se den om ni inte gjort det!

Idag tisdag...
Tog tag i o bakade bullar, va för längesedan det är mysigt, o nu luktar det underbart här hemma... Me like!
Provade o bara ha vanlijsocker i istället för kanel och socker (inkl smör på båda dessa...).
Det blev faktiskt ett helt okej resultat...
Det blir det absolut igen... *L*

Fick äntligen träffa Eve idag också, för längesedan, det blev en picknik i parken o sedan en kultur runda i Wadköping, o äntligen har jag fått min kamera också, iof beställde jag den i söndags så det gick väldigt fort, men jag var i stort behov av en ny kamera, så nu kan jag terra alla ännu mer... hehe!
Eve klippte också min lugg så nu kan jag se igen... *L*

Nehej, dags o plocka lite här hemma, är bjuden på grillning hos päronen ikväll, that we like!
Mmm, känns som det blir ett bra avslut på denna kvällen... =)

image365image367
Eve och jag med min nya lugg... *L*

image368image369
Mumsiga bullar o pöti kameran (den svarta har jag nu i min ägo... yay!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0