Otrolig helg!

Helgen har verkligen super bra. Kände det redan på mig i fredags!

Fredagen började med att karro höll mig sällskap när jag var barnvakt till systersbarn.
Lördagen började jag med en promenad o sedan vidare till Marieberg med Natta för julshopping.
Blev inte så mycket fynd o shopping gjord men en mycket trevlig dag var det i alla fall.
Sen var det dags o piffa till sig, träffade Maria vid 17.45 o sedan bar det av mot den indiska maten o Therese.
Det va äntligen dags för Egeryds töserna o parta loss, som jag har väntat!

Helt otroligt kul hade vi, dans, mat, goda drinkar, mycket prat, många händelser haha.
Vi hamnade på Harrys tillslut vilket var 100% lyckat! 

En underbar kväll, snart måste vi göra om det igen! 

image674 

image675

image676

image677

image678

Therese bjöd på ''sådana där'' ja ni vet va? =)

image679

Tack flickor, på fredag kör vi igen!!!!


Kommentarer
karolinas

Ska du ut på fredag igen?? *host* alkis!

2007-12-17 @ 12:29:09
URL: http://karolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0