Linser

image660

Jaha, det är inte bara glajjer man måste skaffa sig som halv blind.
Linser verkar tydligen vara det mest praktiska,
har då alltid lärt mig att man inte ska pilla i ögonen men
nu verkar det tydligen okej.

Idag har jag vart o "tränat" o fått godkänt
o fick ta med mig mina första linser hem.
Helt sjukt vad mycket ni vanliga människor ser.
Inte säker på att jag kommer orka detta, massa färger o starka kontraster ju.
Men det kanske är lika bra att man vänjer sig =)

Gick i alla fall mycket bättre än jag trodde det skulle gå.
Jag är nöjd o tror nog jag ska kunna lära mig,
så se upp alla, Jag kan se er nu!
Mmoohaha!!!




Kommentarer
Anna

Välkommen till världen!

2007-12-08 @ 18:28:57
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0