Julklappar!

Ikväll planerade jag att träna men efter ett snabbt övervägande bestämde
jag mig för o ta tag i julklapps shoppingen.
Lämnade bilen hemma o sedan styrde jag stegen mot stan o en hel del shopping.
I början gick det inte vidare värst, men det lossnade snabbt,
kortet gick varm o kontot tömdes lika
fort som mina fötter bar mig mellan affärerna.
Många klappar blev det när man har 14st o köpa till, men fort gick det.
Landade hemma redan strax efter 19 o nu har jag bara 2 små klappar kvar.
O självklart måste jag slå in alla, men det ska nog gå fort!

Så nu är nästan julstämningen här, ska baka lite mer juliga saker o kanske pynta lite mer!
Men lite tallris har jag tagit in (istället för julgran),
mamma har gjort världens underbaraste skinka till mig
(vägrar o göra den själv, det måste vara mammas, annars ingen jul!)



image682

image683
Min lilla skinka!


Kommentarer
karolina

Oj vad julklappar, har du köpt alla på samma ställe? ;)

2007-12-18 @ 12:35:08
URL: http://karolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0