Jaha?

För tillfället tycker jag att allt är så rörigt o jag vet varken ut eller in så hitta jag en länk där det stod:

''Spå dig själv''

Varför inte? Kanske funkar det...
Detta blev svaret;

 
Kortet talar om negativa händelser och handlingar så här gäller det att du är försiktig med vad du företar dig och inte utsätter dig och ger dig in i något okänt område. Får du ett hjärterkort med här så är det bara tillfälligt som det negativa gäller.

 
Nu ska du genomföra de idéer du själv skapar och tro på dig själv så får du uppleva framgångslycka. Vill du förändra eller starta något nytt gällande arbete så är även det rätt att göra. Ruter dam bringar glädje.

 
Spader sju är ett kort som talar om att du kan komma att erbjudas ett fint kontrakt av något slag och även erbjudande som kommer till dig nu ska vara till din fördel. Kortet är även ett tecken om att du kan få vinstlycka om du provar spel på lotto.

O ack vad mycket lättare livet blev av detta, nej jag håller nog mitt troende om ödet, om att allt som händer har någon mening på ett eller annat sätt, (i alla fall i mitt liv).
Det känns både mer logiskt o lättare!


Dags o sova, natt natt!


Kommentarer
karolina

Jag vågar inte spå mig, då står det väl att jag ska dö eller något...

2007-12-04 @ 12:35:17
URL: http://karolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0