Full fart...

Igår blev det en vilodag från träning, men något måste man ju göra så det blev lite bakning.
Det blev Saffransmuffins (till jobbet), citron kringlor, glöggpraliner o citron praliner. 
Allt blev dessvärre väldigt gott! 
O nu är det snart dags för knäcken, är otroligt sugen på o göra kola också.
Vi får se vad som hinns med nästa vecka...
Känns som helgen kommer bli rätt full av aktiviteter, men väldigt rolig! 
Ser fram emot den, skynda på nu veckan...

image671 
Väldigt uppskattade muffins!

image672
Mycket goda citronkringlor!

image673
Mina söta o goda praliner!


Hur går det för er med julbaket?



Kommentarer
Linn

Hittills har jag hunnit med att baka två omgångar lussekatter, den första advent och sen nu igårkväll. Utöver det ser det mörkt ut.. dåligt av mig! Jag som jämt brukar stå och koka kola, knäck, kavla ut pepparkaksdeg och baka bröd på en och samma gång. Men, lite ska jag väl hinna med innan självaste julafton? :) Måste!

2007-12-13 @ 19:39:02
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0