25/12-2007, obligatorisk utgång

25 december, juldagen den obligatoriska utgången, ''alla'' ska ut,
man har köpt biljett, man piffar o förväntningarna är höga.

Det va planerat med en förfest hemma hos mig, Natta tog med folk jag försökte
städa o fixa lite hemma innan alla kom.
Fantastiskt vad en liten förfest kan stöka till, men trevligt var det... =)

Vi landade på klaras redan strax efter 8, o kvällen bestog av dans, dans, drinkar o
mycket folk, många kända ansikten.
Runt kl 1 tröttnade jag på allt o traskade hem till Karro för lite skvaller o sent te.
Stackars Karro, hon får då ställa upp för mig alla tider på dygnet.
Tur jag har henne...

image709

image710

image711

image712

image713

image714

image715


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0