Pina Colada...

Fredagen var lugn...

Efter jobbet blev det en sväng till päronen, mamma hjälpte mej äntligen o färga håret...
Otroligt skönt o ha det hel mörkt igen o mest skönt, o ha allt hår i samma färg... haha!
Solblekt är snyggt när man är blond, inte mörk... =oS

Eve tittade förbi o prata lite skit ett tag, vi traskade till Max o åt glass vs milkshake...
Turkisk peppar glass, ja vet inte det, Eve har lite konstig smak ibland... haha
Mmm.. kansk einte ska säga för mycket? Milkshake med Pina Colada smak...
Jo men det va okej, trotts att dte va choklad jag ville ha... men men man får väl vara glad för det lilla... hehe!

Sen blev dte mest hem o nanna kudde, sjukt vad trött man är på fredagar?
Varför kan man aldrig vakna o vara pigg?
Jag vill vara pigg!!!! Vad händer när jag är 45??? suck!

Som sagt imorrse segade jag mig ur sängen (sjukt trött) blev en joggingtur o sedan en sväng på stan med Linnea... Va så duktig, shoppade bara en flaska vin... hehe...
Mycket gott vin, (drukit förr, va inte orolig, jag är inte alkoliserad redan vid 7... hehe) Chapel Hill... Rekomenderas... =)
Sen hem till päronen igen för o se om mor hade nån väska till mig
men tar nog nån jag har själv...
Måste snart ut på väska jakt...
Okej ja vet ja har masssssa väskor, men en till skadar inte... Thihi
Nehej, dags o bege sig ut i köket, ska tydligen laga middag till Linnea o mej...
Ibland vet man inte när saker blir bestämda men ibland blir de det utan att man är medveten... haha
Men men, alltid trevligt med sällskap vid maten...
Blir fisk ikväll, o är dte gott så lovar jag att receptet hamnar här sen...
En uppdatering ang helgen blir det nog också..
Ha en bra kväll o ta hand om er!!!
Allt går med lite Vilja, Våld o Vaselin det vet ni... ;)

image413 
Köp!!!
image414
Söta päronen!

image415
Nya mörkare hårfärgen... =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0