Me and my sis...

Idag är det onsdag o jag har varit o hälsat på min syster o hennes familj på landet...
Helt otroligt fint, så vill jag också ha en gång i tiden... *L*
Tog bussen till mellösa så hämtade syster mej där, usch jag tycker inte om o åka buss, o dyrt är det också, 29kr för enkel tur... bah, bättre med bil!
Men men, blev lunch, o fika o 5km promenad där ute o lite bus med Ebba o mycket prat med syster... Längesedan vi sågs nu... =(

Ikväll kom Jonna hit, vi har haft Sune kväll...
Kollat på Sunes sommar o ätit pannkakor, Jonna ligger absolut på en delad 1:a plats med mormor på o göra pannkakor... Underbart goda... Det är underskattad mat tycker jag! Borde man äta oftare, men jag tyckerd et är trist o steka, men Jonna var mucho bra på det, perfekt gyllene i färger... Bättre än karro... ;) Hehe!

Nehej nu är det dags o skutta till sängen ska nog ta lite mer c-vitamin först så min halsonda går bort, vill inte bli sjuk nu, o kanske ringa päronen snabbt, men sen sängen.
Lååång dag imorgon............................


image370
image371
image372
image373
image374
image375




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0