Kolmården

Igår fick jag Äntligen åka till Kolmården...
Kära Anders följde med mig, Smutt som han skulle säga...
(usch, tycker inte om det ordet... haha)
Idag är det exakt 3år sedan vi träffades, helt sjukt vad tiden går fort...
O igår hade vi en helt underbar dag... Massa skratt o ännu fler djur!
Åhå, jag älskar verkligen djur!!!!
O till nästa år ska vi försöka få simma med delfinerna, vore helt sjukt kul!!!!

Lite stolt är jag måste jag säga, lånade systers bil o körde hela vägen själv,
om man bortser från en liten äää
"omväg" på vägen dit så gick det perfekt hela vägen...
Men när man kom hem var man helt slut som människa,
sjukt vad det tar på krafterna o köra bil när man inte är van,
man får kanske räkna med att vi faktiskt gick hela dagen också...

Anders som var först sprang in o köpte biljetter till tigerbussen.
Det är ett måste om man är på Kolmården,
men det är tyvärr bara 30st/dag som får chansen o vara med om det.
Man går alltså in i en gammal buss som de ställt bland tigrarna, fd fönster har bytts ut mot galler o precis utanför gallerna så är tigrarna, o personalen berättar om dem o ger dem köttbitar så de är verkligen precis bredvid en...
Helt sjukt vilka fina djur!!

Skulle kunna sitta o drömma mej tillbaka o skriva om denna dagen hur länge som helst men jag låter nog bilderna tala för sig själva...

Mitt dröm jobb just nu, jobba på djurpark!!!





image376

image377
image378
image379 
image380
image381
image382
image383
image384
Även Anders fick vara med på kort bland alla djuren,
där passar han bra... hihi =oP



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0