Gessle the man!

Fredagen blev lung, Jonna o jag bestämde oss för o hyra film, det är så mysigt.
Vi hyrde "Säg att du älskar mej", hemsk film, det va så man ville gråta ibland,
känns så hemskt att det verkligen är så i verkliga livet, o inte bara på film.
Usch törrs knappt tänka på det...=(
Men filmen va bra, värd o se...

I lördags tog Elin o jag äntligen tag i våra inlines, det är så roligt när man väl tar tag i dem.
Va till o med ute en sväng idag själv, kändes bättre o vara 2 men det funkar,
bra träning ska det vara också... =)
Men kvällen va nog det bästa, det va nämligen dags för Carro o mej o gå på Gessle!
O denna underbara man, gubbsnygg, ja tack, eller hur carro... ;) hehe
O massa Gyllene tider låtar blev det o mazarin o annat bra...
Mycket sång o massa skratt o dans blev det...
Underbart!!!
Sedan blev det ut o svänga benen kring väggarna på Harrys!
En mycket bra kväll måste jag säga, trotts att jag fick leka cykeltaxi... haha
Illa när inte pumparna funkar på hela stan, men tänk vilken bra träning det blev... hehe!

Söndagen blev en mycket lung o skön söndag, blev en mycket varm jogging tur imorrse eller ska man säga förmiddag... Sedan tog jag en promenad o för bi mormor o sa hej då, hon åker till Mjölby imorgon,
Som jag sa förut så blev det lite inlines efter det o en sväng förbi päronen.
O sen hem o laga lite mat,
 blev något mycket gott som jag tror de flesta tycker är riktigt äckligt.
Min familj brukar kalla det slemklumpar, det är bara mormor som äter det med med mig,
o min saknade morfar tyckte också om det...
Det jag pratar om är fiskbullar i dillsås med ris o ärtor... mmm me like... ;)

Men nehej nu får det nog vara dags o sussa, så man orkar upp o jobba imorgon...
Har ingen lust o jobba imorgon, men inget val har man väl...
Imorgon börjar den nya kvinnan, hon som ska ta över del av mina uppgifter o en del annat också...

Sov så gott!

image400
Elin innan vår inlines tur... =)

image401
image402
image403
image404
2st glada brudar på Gessle... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0