Fisk och 112 kort

Lördag kvällen blev middag med fisk o potatis... Mycket gott, om jag får säga det själv, för ett ärligt svar får ni nog fråga Linnea... haha. Men receptet finns här nedanför....
Kvällen blev rund ack så rund, o efter att Nea o jag hittade min kamera så knäppte vi loss ca112st kort på oss..
Hahaha, man är såå snygg när man är dusig (som mormor säger).
Det bar sedan av till Harrys där träffade vi Gustav o Fredrik...
Dans, dans, dans o dans... me like!
Men nu tror jag att jag ska låta bilderna tala för sig själva...
Hade i alla fall väldigt roligt!!!

Men idag söndag blir det inte många knop i taget, har ju den underbara genen att jag inte blir bakis, men nog är man seg till 1000 för det!
Men snart ska dagen få ta form, måste göra nått innan Jonna o Karro kommer hit o kollar sunes jul... =)

Torsk med tomat

1 pkt frusen torsk
2-3 st tomater
1 pkt Kelda italiensk färdig sås
1 st lök
riven ost
salt o peppar


Smörj en ungnssäker form, lägg torsken i formen, salta o peppra.
Skiva tomaten o lägg över fisken o på sidorna , hacka löken o strö över fisken.
Häll den färdiga såsen över till sist strö riven ost över.
200 grader i ugnen ca 30-40min (tar längre tid om fisken är frusen...).

Servera med potatis, i ugn, pressad, kokt eller ris och en sallad!

image418
Tyvärr så var väl maten det enda jag missade o ta kort på,
så bättre än så här blir det inte...


image416
image417
image419

image420

Det bjuder vi på, inga kommentarer krävs... ;oP


Kommentarer
Anonym

Men shit, mer hångel åt folket!

2007-08-20 @ 17:55:49
URL: http://karolinas.blogg.se
Linn

Gillar din frisyr och din hårfärg tokmycket! Snyggo dääär!

2007-08-21 @ 10:01:19
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0