En ovanlig vana...

Det som förr hände minst en gång i veckan oftast mer...
Händer väldigt sällan nu för tiden...
Jag saknar det otroligt mycket...
Ena stunden känner man inte en person,
nästa minut ses man o det säger klick o nu vill jag aldrig vara utan det...
Jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig i framtiden,
det känns ibland som vi glider ifrån varandra...
Avstånden blir längre ibland men i mitt hjärta kommer ni alltid finnas...
Ni är de som vet mest om mej, för er kan jag berätta allt, allt roligt, allt sorgligt...
Vi kan gråta ihop, skratta ihop, ni är helt underbara....
Lova mig att det alltid är vi o att ni alltid är de ni är just nu!!!
O lova att så ofta vi kan så har vi våra kvällar...

4 girls 4 ever...


image421image422
image423image424


Kommentarer
Samantha

Bra jag inte ser dryg ut;)

2007-08-22 @ 22:17:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0