Den åksjuka masken...

I torsdags var det dags för ännu en trevlig aktivitet...
Vi skulle iväg med Jobbet (Egeryds) o fiska...
Jag är inte ¨så glad i o fiska måste jag säga, tycker såklart synd om fisken..
Men tydligen ska det vara kul o fiska...=)
O trevligt sällskap var det i alla fall..
Maria o jag gjorde upp att vi inte skulle få några fiskar för dte är som sgat synd om dem...
Jag höll min del av avtalet men Maria, icke! 3st drog hon upp... skandal!!
Haha... det va många som fick fisk, iof inte så konstigt...
Strax innan vi kom hade dom släppt i massa fisk, inte så mycket soprt då men men...
Som sagt mycket trevligt, o en fisk har jag i alla fall i frysen (fick en av Hedblad...).
Vi grillade, skrattade, sjöng o hade mycket trevligt..
Snart är det dags för bowling igen, det ska bli kul...
Camilla o jag har utsett oss själva som festfixare... hihi! Blir nog en bra höst detta...


image431
Stor fiskaren Maria!

image432
Trädfiskaren Helene...

image433
Stackars fisken... =(

image434

Fler kort än såhär behövs inte, för efter detta så spårade allt ur...
Det blev sång, dans, fräckisar, fulla gubbar osv osv osv...
Ja en riktig kväll med jobbet mao... ujujuj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0