Barn...

Lördagen började med en sväng på stan med Karro o Sandra...
Lite shopping blev det o mycket skratt o prat även denna gång,
varför slutar det alltid så?? hahah...

Redan 16.30 hade jag lovat o befinna mig hos syster.
De skulle på släktträff (på Pers sida)
Så det blev min lott o vara barnvakt denna lördagkväll.
O tänk om alla barn va som Ebba o Ludvig?
Ja då vill jag ha barn direkt... (bara en sak som fattas, en pappa... =oS)
Ludvig ville bli piffad inför discot han skulle på, Ebban va bara allmänt söt,
o självklart va min bebis Bamse också där...

image450
Hur cool är han inte?
Förstå alla tjejer han får...
Ojojoj, moster måste se till o vara med o välja..;)

image451

Mosters prinsessa!

Kvällens kommentar från Ebba:
-Moster!
-Ja?
-När du går hem sen... Se dig för då...!!

(Förstå chocken Eve o jag fick efter den kommentaren från en 3 åring...) 

image452
My sweeties!


Kommentarer
Linn

Aww, är de inte underbara? Små barn.. Det är som du säger, allt som fattas är pappan. :) Och all tiden, förstås. Se dig, för Alexandra, se dig för.. ;)

2007-08-28 @ 09:28:11
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0