Årets första...

I fredags var det dags för årets första kräftskiva...
Jag blev chaffören, lånade systers BMW o plockade upp Karro o Sandy.
Vi rullade mot BOW, efter den turen va sandra o karro säkra på, med karros egna ord, att jag tränade för svenskarallyt -08... haha skandal! Jag som kör så bra... ;)
Vi kom fram hela i alla fall efter lite shopping, vi va ju tvugna o köpa lite saker om pojkarna skulle ha missat, vilket va heeelt onödigt, men mycket mat o annat smask fanns det...

image435

Det va en mycket trevlig kväll, mycket kräftor en sjukt söt stuga, massa dans, massa sång,
mycket bubbel o babbel, o ännu mer skratt...
Efter bara nån timma hade jag kramp i kinderna efter allt skrattande!

image436
Vi möttes av en fiiin solnedgång!

image437
Ett underbart sött torp...

image438

image439
Hur många behövs för o öppna en bag-in-box?
Svar: 4st... haha!

image440
Kvällens värdar...

image441

image442

HAHAHAH!!
Man kan dansa på många olika sätt o ställen....
O ja dör! Kolla blicken.........

image443
Det bör nämnas att bordet inte finns längre, det gick i två delar...
Minst! heheh

image444

image445

Dance baby, dance....

image446
Carola va het denna kväll...

image447

image449

image448

Gustav ger upp hoppet om kvällen... hahaha!

Tack för en underbar kväll!!!
Måste vi göra om snart...


(Snart dags för tango Gustav...;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0