Äntligen!

image454


Äntligen har den nya terminen börjat!
Som jag har längtat, det va längesedan kortet på friskis och svettis gick ut,
jag har enbart tränat på gym o sprungit hela sommaren nu, inte kul alls.
I början var det kul o springa, men nu känns det mer som en 'plåga'...
Nej fy vad jag har längtat efter mina pass...
Började igår, det blev ett medel med emilie, hon brukade köra Ki förr,
men medel med henne va mycket bra, jag hoppas ja hinner många mer sådana pass!
O det blir det med all säkerhet, för nu är kortet köpt o hösten är räddad!
Ser fram emot detta...

Så underbart!
Man börjar hoppa, andningen övergår till mer flås, svetten börjar komma så smått, efter en stund känner man hur det börjar rinna på sina ställen, styrkan kommer, o musklerna säger bara nej nej, jobbigt o jag säger bara yay!
Jag får rysningar o ett leende finns på mina läppar under nästan hela passet...
Jag njuter till fullo!

Idag får det bli ett medel lunch, 45min.
Hinner inte så mycket annat idag, får nog inte med mig carro till träningen hehe!
Precis ikväll kommer karro till mej, för inatt beger vi oss till skavsta o LONDON!!!
Yay! ska bli sjukt roligt, se upp london, nu kommer vi o gör staden osäker...;)
Ska bli så spännande!!!

Ha det så bra så hörs o ses vi när vi kommer hem!!!


Kommentarer
Linn

Ursäkta.. L O N D O N ?! Nu blir jag ruttet avundsjuk. Hallåå! Packa med mig i bagaget, snälla! ;) (Så hoppar jag ur, stannar i staden forever och så kan du fylla resten av utrymmet med alla shoppingfynd på hemresan).

2007-08-28 @ 17:36:11
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0