1 år sedan...

Kom precis på att det idag är precis 1år sedan jag flyttade till denna lägenhet.
O tänk va mycket som har hänt sedan dess, sjukt!
Tänk så månsga som har kommit o gått i denna lägenhet,
många tårar har runnit, ännu fler skratt har skrattats,
en hel del fester har det blivit o mina underbara
vänner har även de börjat känna sig som hemma...
O som det så fint heter... Känn dig som hemma, mitt hem är ditt hem!
O jag trivs fortfarande underbart bra, vill aldrig ha en annan lägenhet!
Tänk, attd en lägenheten som jag drömde om när jag var liten den skulle jag få tillslut.
Jag har alltid trott att allt som händer har en mening
 o att ödet bestämmer stora delar av ens liv...
Utan att nämna något så kan jag bara säga att dagen idag har gjort att jag tror ännu mer på detta...

image405
image406
image407 
Nyinflyttad o rörigt, men ack va lyckligt!!

Idag var det även nästan ett år sedan jag höll i en golfklubba...
Usch, jag är såå dålig, förr var man riktigt bra ju, tävlade o hade sig...
Har ju i alla fall spelat sen ja va 5-6år nått... så det börjar bli länge nu...
Måste eller vill verkligen ta tag i det hela, men det är inte lätt när man inte har nån mer än päronen o spela med o inte har man nån bil heller... Mmm inte lätt, men ska försöka få päronen o överge sin MC några gånger till för lite organiserat jordbruk med mej... hehe
Vill spela några rundor i år i alla fall...
Glad blev jag idag, det gick riktigt bra, känns skönt o veta att det sitter kvar,
golfen sitter i blodet... =)

image408
Snygg man är... HAHAHA!!!

image409 image410
Mina underbara päron...

image411

image412

Är det inte vackert? Kärlek, lugn o ro...
Här kan man slappna av o hämta ny energi o avreagera sig...




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0