Vilodag...

image131


Igår skulle bli min vilodag men icke då...
Skulle ju med systers son till Friidrotten men när ja skyndat mig som en tok hem för o byta om o sen cyklat som en dåre till Almby o kommer upp precis i tid, så säger min kära svåger..
Men har inte Pernilla (min syster) ringt dig?
 -Äh, nej?
-Nehej, men Ludvig ska inte på friidrott idag han har gjort illa knät!

Bah, vad säger man skandal... Bitter blev jag, men kollade snabbt på klockan o insåg att om jag skyndade mig så skulle jag hinna till 18.00 passet på Alnängsskolan, vilket jag gjorde på 15min cyklade jag hem o bytte om o sen va ja påväg igen...
Trotts att min kropp nog hade velat ha en vilodag o att mina ben är riktigt sega nu så var det mycket skönt.
Tror jag får nån kick av att träna...
Så kul, o skönt, nästan så gåshuden kommer o glad blir man, spec. när det är så bra musik som igår...*L*
Men spring turen imorrse fick utebli, va fruktansvärt trött, får se om det blir en i eftermiddag, o andra sidan så kommer jag vara trött o slut i kroppen nog ikväll kan ja tro...
För ikväll blir jag hämtad 18.00 o då bär det av mot Skavsta o flygplatsen!
Japp idag händer det, heeelt galet!!
Eve o jag åker till Skottland till mina två små... Elin o Bk, här kommer vi!!!
Nu kommer det inte vara lugnt där på ett par dagar...
Ojoj, vad vi ska shoppa o parta,
(om det fixar sig med mina pengar, hatar banker ibland...).
Ska i alla fall bli tokroligt, lovar o ta massa kort så ni ska få se...
Men först lite jobb!

Ha det så underbart i helgen om vi inte hörs innan, för det ska jag ha!!!

(Btw så fick jag en sida från Carro som va jätte bra, ett tips till er som är trött på o aldrig få höra de låtar ni vill på radion... http://www.pandora.com/)


Kommentarer
Linn

Åhh! HA SÅ HIMLA SKOJ I SKOTTLAND! Njut och gör allt vad livet bjuder på - det förtjänar du, bebbs!

2007-04-20 @ 09:34:26
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0