Vår bästa tid är nu...

image106


Mitt senaste inköp...
Min söta grill troligen, kommer denna bli en av mina bättre vänner denna sommar,
har en känsla av att den kommer bli mycket använd,
hur underbart är det inte med sommar o grillning?
I lördags hade vi en underbar grillkväll, eller ska man säga grillparty?
Jo vi får nog kalla det grillparty, det säger nog bilderna om inte annat...
Hahaha, sikken kväll, längesedan jag hade så roligt,
 längesedan ja skratta så mycket o längesedan ja åt så god mat!

Eve o jag grillade foliepaket med lax i kryddad med citronpeppar, helt underbart.
Vi grillade även färska champinjoner med lite olja på, mucho good.
Till detta gjorde vi en Bulgur sallad som innehöll:
Avokado
Sallad
Gurka
Svarta bönor
Bulgur
Gröna oliver

Ett tips som ni verkligen måste prova, helt underbart,
skulle kunna äta hur mycket som hellst av det...
Eve o jag provade o dricka wiskey igår, eftersom vi nu ska till scottland måste vi ju veta om vi tycker om det,
o om vi ska prova det där!
Men jag tror att både Eve o jag har kommit underfull med att det
finns mycket godare saker att dricka.
Det va riktigt äckligt, usch!
image109

Ni vet den här känslan när man skrattar så mycket att det sätter sig i halsen? Man får lixom inte ut nått... Man sitter bara gapande o helt tyst, tills det bara kommer ett skrik o man inte kan sluta, man får ont i magen o ingen luft får man heller...
Precis det hände mej i lördags, Eve kröp ner i min anka (en tvättkorg, utan tvätt) på något sätt gjorde hon så det såg ut som ankan gick men efter ca 3steg trillade ankan o ut kommer en liten Eve med ett tyst... Aj, Oj!
Ooo.... Jag dör av skratt bara jag tänker på det, helt underbart!
Tack gumman, jag behövde verkligen det!
image110image111

För en gångs skull såg jag till o ta massa kort på kvällen, några av dem ska ni få se,
o ja vad ska vi kalla det?
Party tror jag det är värt o kallas, men mycket dans!

image112image113
image114image116
image115

Tack, flickor snart igen!



Kommentarer
Sandra

ALltså ankan., HAHHAHA JAG DÖR. det var det roligaste partytricket hittills.

2007-04-16 @ 10:12:36
Sandra

ALltså ankan., HAHHAHA JAG DÖR. det var det roligaste partytricket hittills.

2007-04-16 @ 10:12:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0