Underbart/Drägg...

Har haft en helt underbar helg...

Idag var en perfekt söndag!
Blev en låång promenad med Jonna, Karro, Bamse o Leija i Karlslund, sen hem o träffa Linnea sista gången troligen innan hon åker (kommer sakna, mucho!).
Sen blev det det en mycket längre jogging tur än vad som var tänkt, hela 60 min va ja ute...
O det känns i fötterna kan jag säga... Stora blåsor finns nu på ett antal ställen på tosserna, hatar när man börjar använda skor som tosserna inte är vana vid, skandal!
Men skönt är det efter... Så nu sitter jag här o bara njuter av att vara ledig o ska precis unna mig lite glass när jag små glor på tv:n o vet att det snart är dags för en kvälls promenad med min älskling!

image79

Igår kväll gjorde Karro o jag staden osäker, först hem till Karro för lite drinkar o lite bittert prat om livet, helt underbart... Sen vidare till Lougen för vitt vin o ännu mer babbel, sen ägde vi dansgolvet på Mitt Andra Hem...
Så kul var det, behövdes verkligen, sen blev dte en sväng förbi min underbara mormor som va vovve vakt för några timmar, o tro det eller ej men hon satt vaken till 2.30... sött!
Hur skulle jag klara mig utan henne? Den dag hon inte finns, då finns inte jag...

Tror att det bor ett större drägg än vad jag trodde i mig...
Införskaffade mig ett par redigt snygga converse i helgen..
image80
Riktigt nöjd, love!
Är så sugen på ett par snygga baggy jeans osså, finns stor risk att detta kommer finnas i min ägo snart bara jag hittar några jag blir kär i... O hittar jag inga så har ju kära Anders lovat att hjälpa mig, det fixar vi va?
Känns som det skulle sitta helt rätt i sommar...

Men nehej nu ska ja återgå till att njuta av min glass o snart börjar ju den härliga/pinsamma filmen...
"Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Är vi flickor sådana?? Nee...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0