Stora staden...

Igår var Carro o jag i stora staden o shoppade...
Underbart var det, tycker verkligen om sthlm...
Vissa tycker dte är för stort, stressigt, rörig, opersonligt o allt va de säger...
Men nej! Jag gillar det, det finns allt, du kan se ut hur du vill ingen bryr sig.
Det är underbart o så kan man shoppa MASSA så klart!!
Vi hittade en hel del fin tycker jag, fick med mej hem, en tröja, en munkjacka, ett par skor o en väska..
Ovanligt att jag shoppade skor o väska, det har väl inte hänt förr?? Neee...
Usch skandal, haha, pappas skämt om o öppna sko o väskaffär går nog o genomföra snart, illa illa..
(Syster o mamma är lika tokiga i skor o väskor som jag... Om inte värre!)
Det var i alla fall en mycket mysig dag, dessvärre hann vi inte flöta (som carro säger) så mycket som vi velat...
Mmm, får ta igen det snart, om inte annat när vi är i London (yyeee...).

Landade hemma i lilla Örebro vid 7 tiden, tänkte mig då hem o dö i sängen av trötthet...
Men icke, blev att svira om o hem till Karro (ja vet vist är dteunderbart när man han massa kompisar med samma namn.. haha!) där det bjöds på middag... Inget jag ångrar att jag gjorde, underbar mat o sällskap, så härligt att ha nån o bara kunna sitta o vara bitter på livet med o bara skratta åt allt!
Det bjöds på Lax o råris o sallad mucho mumsigt! (me like!)
Men de recepten får ni be Karro om...
Blev i alla fall en helt underbar kväll, när jag kom hem så hamnade jag framför datorn en stund o bubblade lite.

Sen skulle jag bara vilja ha en förklaring till varför killar är sådana svin?
Det är ju helt otroligt ibland, ge upp, tänk efter, LÅT MIG VARA!!!!!!
(Gäller inte alla, bara vissa o jo spec. en)
Så då fick jag det sagt osså... *L*

Nu ska ja skutta o hämta mormor sen hem till päronen för en sommar fika, men vad ska man ta på sig?

image151
Mina flickor igår, Carro & Karro!
Tack för en kalas dag/kväll...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0