Slappa söndag...

Igår hade jag den mest underbara söndagen man kan tänka sig, så där perfekt, slapp o lugn o skön med lite träning! Efter en party kväll landade jag i sängen ca 4.30 o sedan upp 10.30...
Lite seg, men förvånande pigg... Iväg till päronen för o äta lite frukost, gott o äta mamma o pappas frukost, saknar den ibland, de har så mycket roligare pålägg o bröd o grejer!
Det blev macka med fransk korv o leverpastej, blåbärs yoggi o lite te...
Hem o fixa lite sen satte jag mig på cykeln upp till Almby för att hälsa på kära syster o bli bjuden på lunch, ja vet underbart! Där blev det sallad, parmaskinka, vanlig skinka, feta ost, tsatziki o så en keso röra...
Jätte smarrigt, o efter det lite fika med kanel längd som jag hade med mig.
Vi satt o klura på vad man kunde ha i en längd o blev riktigt sugen på o prova med apelsinmarmelad, låter gott!
Blir nog o prova det... Sen blev det att glassa lite i solen, o prata med den underbara Ebba, sötare 3 åring får man nog leta efter... 
                      image120   image118
Sen bar det av för Eve o mig till Venspåret där vi tog en 3km lång rask promenad o efter det tog Eve en paus o jag tog en rask joggingrunda på 3km o sen va ja slut som människa...
Blev bara hem o laga mat o slappa i soffan...
Men väl i soffan va Jens online på msn... Fick i helgen ett ''sakna Jens'' anfall...
Inte bra det, Va ett bra tag sedan vi sågs men tack vare tekniken (mobil o msn) så har vi djupa samtal ganska så ofta.. Vilket är tur, vem skulle annars lära mig alla konstiga saker o vem skulle jag annars vara konstig med?
Tur att han har lovat komma hit o ha picknick med mej i sommar o vi ska sitta på stan o äta glass o komentera alla som går förbi, o bara ha allmänt roligt o mysigt... *längtar*
För er som inte vet så träffade jag Jens på Buller, det va honom jag fick sova hos när Evelina hade okuperat vårat tält för mmm motion... (=oS), när mina skor blev snodda då bar han mig där det inte gick o gå barfota... (sikken gentleman...)...

image119





Kommentarer
Linn

Vad mysiga helger du verkar ha! Kryllar av vänner, systrar (har jag dock inga i min närhet), små barn, kära päron, m.m., m.m.. :)

2007-04-17 @ 08:56:21
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0