Magi...

Ikväll har Karro fått mig att se Harry Potter.
Det va tydligen en skandal att jag inte sätt alla filmerna.
Haha, men nu är jag i fas, nu har jag sätt alla filmerna!
Faktiskt helt oki, är nog inte lika frälst som Karro, men absolut godkännda.
O om inte annat så va det en helt underbart mysigt kväll..
Tjejkvällar är underskattat, fantastiskt.

Karro lagade dessutom underbar mat, tragiskt nog så kan jag Aldrig sluta äta när det är gott, o det kan man lugnt säga att detta var. Vad säger ni om?:

Grekisk sallad med kyckling stekt i citronpeppar o hembakat bröd med vitlök, oliver o rosmarine eller om det var oregana (kocken själv kunde inte minnas, haha).
O sedan fruktsallad med turkisk youghurt o lite rinnande honung över.
Till detta kallt vatten med lime i...

Mmm... Jag lovar,det va ännu godare än dte låter, underbart,
åå jag kan dö för det där brödet!
Sammanfattning, underbart, fantastiskt, o helt bara Ååååå.... *L*


Annars idag så har mormor o jag haft mys dag, vart på kyrkogården o hälsat på min otroligt saknade morfar.............
Sen va vi o shoppade blommor o mat på Blomsterlandet o Hemköp...
Mysigt mysigt...
Blev bortskämd även där, blev bjuden på lunch, potatismos med
prinskorvar o mormors köttbullar...
Som avslutning på detta jordgubbar o grädde...
Jo det är sant, jag har haft en underbar dag... Så mycket lyx att  slippa laga mat!
Jag tycker verkligen om att laga mat o baka o ha mig (vilket alla som läst min blogg nog förstått...) men det är lyx o slippa göra det ibland, o så är det kul o smaka nån annans mat, man får nya tips o ideer o tankar om det.
Bla idag så gav Karro mej ideen att steka kyckling i citron peppar, mycket gott!

Men nu är det nog dags att gå o sussa om jag ska orka upp någon gång imorgon....
Hoppas att ni också har haft en bra dag o att ni får en bra påsk...
Med massa godis o ägg...;)
Själv kunde jag inte hålla mig från mitt påskägg längre, fick ett fint ägg av mina underbara föräldrar det har nu legat o väntat i ca 1½vecka pga att de åkte till france o har det bra...
Men nu är det ju faktiskt påsk afton (kl. 1.58) o innehållet va minst lika fint som ägget (grönt med guld kanter).
Det innehöll lite godis o så fiina underkläder ett grått sätt med trosor o Bh, så typiskt min mamma o köpa, haha, hon har fått för sig att sina döttrar ska klä sig fint under, vilket alltid är vilktigt för henne.
O jag kan hålla med henne, det är tack vare henne som jag inte kan ha olika färger på Bh o trosor, går bara inte, mår dåligt hela dagen om jag blir tvungen till något sådant.
Tänk om nått skulle hända om man hamna på sjukhus? O man va tvungen o ta av sig kläderna o man då har svarta trosor o vit bh?? Nej fyyy.... Haha!

image87


Kommentarer
Linn

Vad söt din mamma verkar. :) Tänk om jag själv hade haft den lyxen. Är sämst på att köpa underkläder. Köpte två nya set häromveckan, men tror du inte jag klippte sönder bh:n när jag (stressad) skulle klippa av lappen (som för övrigt bara kliar och är i vägen)?! JO! AAAAAAAARG.

2007-04-07 @ 20:21:30
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0