Intensiv...


image121

Jag såg ut som jag precis duschat med kläderna på
o benen skakade som om det vore jordskalv...
Nej jag var inte döende, jag tränade "bara" ett intensiv pass med Björn igår...
Det va väldigt tungt med styrkan, kände att konditionen inte var några problem men styrkan vojne vojne...
Det är väl iof den största skillnaden mot medelpassen också, men vilket fall så kändes det i mina redan trötta ben, o det ska det få fortsätta göra, tyckte om passet,
o vill få lite mer ben muskler...
Så från o med nu så är nu tisdags passen bytta från medel till intensiv, eller i alla fall ett pass i veckan ska bytas ut mot intensiv har jag tänkt, så får vi hoppas det blir så...
Så man får känna sig så där riktigt slut o trött så man knappt orkar röra sig, me like!

image122
Men ikväll blir det ett Ki-box pass med Eve, det är bra för styrkan det med, o hoppas på att detta blir jobbigare än vad fredagens ki-box pass var.
Det va kul, men önskar mig mer träningsvärk...
Haha, ja vet jag är nog inte riktigt frisk...
Men det är ju skönt, då vet man att man gjort nått ordentligt ju...

Känner att det va ett tag sedan ja laga någon ny mat, så va inne en snabbis på arla.se
(10 i topp av favvo sidor på nätet).
Där hitta jag en smarrig pasta som jag hoppas hinna göra, kanske imorgon...
Ni ska i alla fall få receptet så får ni se va ni tycker, ja tycker det både ser o låter super smarrigt...

Pasta Italiano
4port

300 g pasta
1 gul lök
1 vitlöksklyfta
50 g skivad salami
smör
2 dl Crème fraiche Tomat&basilika
grovmalen svartpeppar

Koka pastan. Skala och hacka lök och vitlök. Skär salami i strimlor.
Stek löken i smör, tillsätt salami och låt den fräsa med några minuter.
Rör ner crème fraiche.  Låt allt bli varmt.
Krydda med lite grovmalen svartpeppar och häll såsen över den kokta pastan.

image124


Kommentarer
Linn

Du er gaaaalen frrröööken! ;P Kom ihåg att vila behövs mellan träningspassen och återhämtningen är viktig (obligatorisk) för att bygga muskler. *f.d. hälsopedagogen Linn kommer med stora pekpinnen*
Kyckling Italiano har funnits på top 10 listan i flera år (!). Jag har länge varit nyfiken men ännu inte provat. = fööör dåligt. Du får betygsätta rätten sen, ok? Nite nite.

2007-04-18 @ 23:14:49
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0