Inga Barn...

Nej igår blev inte många barn gjorda... Eller vad det nu är man brukar säga!
Blev helt oinspirerad o slö utav det trista gråa vädret... SNÖ!
Skandal, hur kan det komma nu, usch...
Men har hört att till helgen ska det bli 15-20 + vilket låter perfa, för vår första grillfest som ska gå av stapeln på lördag.. wweeii... *L*

Men kom i alla fall iväg o köpte en blomma, till Maisan (kollega) som har fyllt år!
Sen blev det ut o jogga ca 6km, skönt o gick ganska bra, men om Maria o jag ska överväga midnatts maran så är det dags o piffa till det ytterligare. Känns skönt att benhinnorna börjar vänja sig i alla fall, vore trevligt sen om man hittade en bra löprunda, finns Ingen centralt, illa illa!
Får se om jag hittar någon ikväll...

För första gången på ca 300år så blev jag igår sugen på pizza, jag som inte ens gillar det, men jo igår kom det bara över mig! Så vad gör man? Jo jag messade min degkompis Eve... o tro det eller ej men hon gick med på pizza kväll, yay! Tur jag har dig hunny! Mmm, det va mumsigt..
Så skönt o vara så där läbbigt onyttig ibland, o mycket babbel o bubbel blev det...
image98image95
Sen fick vi ett glass sug som inte hette duga, så en sväng till McD blev det också, för den underbara McFlurryn med Daim... Åhå, den är att dö för! Vad man än vill säga om McD så god glass det har de verkligen!!!

Så igår blev det lite nyttigt (jogging) o mycket onyttigt, en perfekt avslutning på en mycket bra ledighet om jag får säga vad jag tycker!
Men nu är man tillbaka o jobbar, känns inte lika kul...
Men men, man vänjer sig väl vid rutinerna igen, fast det tar nog ett tag...
Nu ska ja gräva ner mig i mina kontrakt o inbetalningar...
Ha en underbar dag!


Kommentarer
degen

räkna med mig när det gäller att dega, fler sånna kvällar;) du vet man får inte glömma bort o träna munnen också;)he.. puss gumsan!

2007-04-10 @ 11:59:14
Linn

Vilken avslutning på helgen! Skönt. Pizza kan vara gott ibland, jag får ofta ett sug, men äter det sällan. Magen klarar inte av det så bra. :/
McFlurry är wooonderbaum! Jag brukar be att få den med daim + lite kolasås, OBS! INTE flurrad. :) Specialare? Si, si. à la Linn, förstås!
Grillfest! Åhh, jag vill också!!

2007-04-10 @ 12:19:50
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0