Fröken Lagom...

image102

Ser ni mig såhär, då finns det en väldigt stor risk att jag är påväg ut på en jogging runda!
Vilket just nu har blivit väldigt många de sista veckorna.
Man säger att sverige o dess invånare är landet ''lagom''.
Varför kan inte jag vara det?
Visst är jag nog det i vissa fall...
Men icke när jag borde.

Ena stunden har jag bakberoende, o bakar flera sorters kakor varje dag,
bakar näst in till varje dag, tills jag inser att jag inte kan ge bort allt o att min frys är full...
Då tar jag tag ordentligt i min träning, o tränar ca 5 pass i veckan.
O sen ska jag springa vårruset ja så känner jag att jag måste träna jogging,
vilket slutar med att jag näst in till joggar varje dag!
Kände idag att min kropp inte alls hade lust, men tvingar man den så går det.
Saknar Friskis passen nu!
Funderar på ett pass imorgon efter frissan, borde inte men mmm...
Kläderna får nog följa med så får vi se vad som händer!
Så spänd på de nya lokalerna...

Nehej Fröken Andersson, Mer lagom för dig!
Skärpning!!!

(Undra vad min nästa mani blir? vad tror du?)


Kommentarer
Anna

Men hur ska vi göra när du kommer hem till mig? Du kommer inte få träna nåt, vettu... Och inte baka heller, min ugn är knäpp. Kommer jag kunna tackla dina abstinensbesvär, är det nåt speciellt jag ska tänka på?...man blir ju nervös ;)

2007-04-11 @ 10:49:10
URL: http://nanannan.blogg.se
Linn

När du kommer på vad ordet lagom innebär, kan du höra av dig till mig då? :/ Snälla.

2007-04-12 @ 14:36:18
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0