Bönan!

Idag är jag så där sjukt trött som man bara inte får vara på tisdagar, skulle upp o joggat några km innan jobbet idag hade jag tänkt, men när klockan ringde 5.30, så va ja inte alls sugen kan jag säga...
Jag ställde om klockan o somnade om, vilket jag så här i efterhand kan tycka va en mycket bra ide.
Har så sjukt ont i mina benhinnor idag, varje steg gör att dte känns som benhinnerna är påväg ut...
Vilket inte gör saken bättre av att gå i högklackat, men men!
Hoppas på attd et blir bättre till eftermiddagen så jag kan springa lite då...
Det är ju så härligt att vara ute nu när våren är här, speciellt när de hotar med att dte ska bli kallare, våga inte ta min vår ifrån mig, det är ju underbart nu, o jag vill ha sommar!!

I lördags så bjöd karro mej på sojabönor, jag har aldrig vart så förtjust i massa konstiga bönor o grejer...
Men va ju tvungen o smaka, de va rostade o saltade, o nyttiga sa hon!
O det va helt underbara säger jag!
Igår när Eve o jag va o handlade fick 2 påsar följa med mig hem...
Ett perfekt snacks för mig o alla andra som inte tål nötter, smakar lite som nötter o är helt underbart, min nya drog!
Rekomenderas varmt, tack karro!
image81


En annan sak som jag är helt besatt av är avokado... Såå gott!

Tips!

Skär sallad o gurka o avokado i lagom stora bitar, lägg det i en skål o häll på lite olivolja.
Blanda ihop detta o låt det stå en stund i rumstempratur innan servering.
Passar bra till alla sortes mat, mums!



Kommentarer
eve

soyabönor och avakado! det har det blivit en hel del av det i da kan ja säga. ja e besatt ja med ja..ujuj

2007-04-03 @ 12:52:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0