Veckan

Veckan började toppen men slutade åt helvete av bitterhet, eller nej torsdagen blev en redig skit dag men idag är jag på topp igen och uppe på banan. Skulle bara vilja ha lite besked och lite upprättelse på vissa punkter men det reder sig tror jag nog.
Jag vet i alla fall att jag har absolut dom BÄSTA pluggkompisarna, utan tvekan dom coolaste och BÄSTA!! Konstigt att man kan komma så nära varandra på så kort tid egentligen men dom är verkligen UNDERBARA!!!!
Bästa som någonsin gått på Universitetet det kan jag lova stort på =)

Idag blev det skolan, jobbat, fixat lite på stan o nu ätit lunch o nu ska ja dra ut min man i trädgården o dricka kaffe o äta glass. Ikväll blir det Hjalmar med mamma o pappa o Daniel såklart.
Ser i alla fall ut att bli en bra helg, det tycker jag känns bra.

Vet inte riktigt vad jag mer ska roa er med just nu, så jag tror att jag nöjer mig med detta så återkommer jag imorgon eller senare i helgen!
Hoppas ni får en toppen helg!
MÅ BÄST!!

Nu är våren o snart sommaren här!
Åkte häromdagen för första gången iår med öppen taklucka, det gillar vi! =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0