Vanlig tisdag

Idag är det vanlig dag igen och redon är åter i världen. Man vet hur allt är öppet och alla som ska jobba är tillbaka på sina platser. Känns ganska skönt, jag är en sådan där person som gillar vardagen rätt bra faktiskt. Rutiner och ordning och reda är bra! =)

Idag står dte på schemat att jag ska iväg och ja nya cellprover på vårdcentralen, vet inte riktigt om jag vill det. Har haft stor ångest över det hela helgen nu och har drömt mardrömmar om det inatt. Tänk på mig idag när jag ska göra det!!!
Efter det blir det plugg med Sofia kanske hinner vi en sväng på stan också, belöning ;)
Hade tänkt mig ett hårt spinningpass ikväll men eftersom halsen inte alls vill bli bättre utan snarare sämre så får jag nog strunta i det, dumt nog!! =(
Men ikväll får jag träffa mina hjärtan, Sandra och Jonna, vi ska till Jonna och äta sushi och kolla på dating in the dark och DHW såklart!! Kommer bli en underbar kväll det vet jag!!!

Nehej kanske göra mig redo nu då... duck!! VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Till på köpet är det en man som ska ta proverna på mig idag...
Varför blir män gynekologer??? Snuskgubbar??
Nej ja får inte tänka så.. Men varför???





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0