Vällingen i högsta hugg!

Här sitter jag med osockrad fullkornsvälling i högsta hugg, har redan varit vaken en timma och är duschad, sminkad och klar för att bege mig mot jobbet. Ska jobba enbart 8-12 idag men känns liiite liiite tungt då jag är hemskt trött och skulle vilja krypa ner i sängen igen och önska att det var fredag...
Är inte super sugen på att vara trevlig mot folk men vad gör man, bara klistra på smilet och ha ett jävulskt gott humör. Man säger ju att allt går med ett leende på läpparna så vi får väl hoppas på det också.
Tyvärr känns det som att torsdagen är lite för nära också, inte riktigt redo för denna tenta. Men efter jobbet blir det plugga plugga plugga... Lite core paus ska jag ta mig ikväll sedan mera plugga plugga plugga...

Igår kväll körde jag på en klassiker från förr. När jag var yngre o gick typ gymnasiet så fick alltid pappa förhäöra mig på olika saker till skolan och det funkade klockrent för mig. Men nu bor jag inte hemma längre, men nu har jag en karl så igår kväll fick Daniel snällt förhöra mig på alla orden och vi prata om dom jag inte kunde och försökte hänga upp dom på något så jag ska komma ihåg dom. Han har lovat att hjälpa mig i eftermiddag också. Vill av hela min själv klara denna tenta... Så jag ska göra så gott jag kan!!


Må bäst!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0