Trött gurka

Ojoj trött som en gurka idag men uppe är jag och snart klar för skolan.
Har redig träningsvärk idag i armarna efter systers och mitt pass på gymmet igår. Känns skönt!! Längesedan jag hade sådär redig träningsvärk. Bra o träna efter ett pass sådär som någon har gjort det blir nya muskler, finns ju risk att man bara kör på annars.
Idag blir det dock ingen styrka, kanske tar mig ut och joggar en sväng i eftermiddag, älskar att jogga i solen såhär på våren.

Ikväll blir det en tur till Hallsberg, varför kan man undra??
Sofie har fixt tupperware party, yay för tant Alexandra ;) Har velat gå på ett sådant länge och nu så har Soffi fixat ett, duktig flicka ;)

Efter skolan ska jag upp till sommarjobbet och hälsa på, visa vem jag är och gå runt o titta lite. Ska bli mucho spännande.

Känner att detta kommer bli en bra dag och framför allt en bra vecka!

MÅ bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0