Torsdag tror jag allt

Har lite dålig koll på dagarna just nu, vet inte omd et är för att jag har fullt upp hela tiden eller om det är för att det går så fort just nu eller för att jag bara är allmänt virrig... Kanske är det en kombination.

Idag har jag inga större planer eller jo, ska strax trampa bort mot skolan och ha seminarium ett par timmar, får se om jag får igång känslan för denna kurs just nu vill jag inte alls. Sen blri det till att städa ett par trapphus. Vi måste även byta däcken på bilen i eftermiddag, plugga lite och vid 6 tiden ska jag möta min kära syster för att köra styrkepass nederdelen av kroppen är det som ska svida idag =)
Efter det blir dte mys i soffan med min man. Konstigt han är sjukskriven och hemma hela dagarna och jag springer ut och in här hemma hela dagarna tycker jag men trotts det så hinner vi aldrig ses. Det blir ett par snabba meningar bytta mellan varven men aldrig någon kvalitéts tid.. Konstigt det där...

Jaja nu ska ja fixa till mig det sista sedan trippa ner till Linn och Johanna som snart är här!

Ha en underbar dag i solen och Må bäst!!!




Linn njuter i solen i skolan!



Även Johanna kan konsten att njuta!! ;)




Kommentarer
Johanna

Hahahahahahahahahaha love that picture!! Give it to me baby!

2010-04-15 @ 19:44:42
URL: http://lila.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0