Torsdag, som jag längtat!!

Har längtat så mycket till torsdag. Vet egentligen inte varför... Kanske för att nu har jag fixat massa av viktiga saker denna vecka och börjar få koll på läget igen. Känns så sjukligt skönt att ha lite halv koll på läget igen.
Idag blir dte skolan, efter det lunch och mer plugg med kära coola plugg vänner, måste hinna handla lite idag också. Tvättid är bokad kl 16-20 ikväll och under den tiden tänkte ja som sagt hinna handla mat och även såklart städa några trapphus, detta här hemma fixar jag lätt under tiden, men undra om jag skulle hinna att sno iväg till Kungsgatan medan en tvättmaskin håller igång... Det är faktiskt värt ett försök istället för att ha kvar det till söndag när jag kommer hem... =) Som sagt det där med att vila och bara sitta i soffan är inte riktigt min grej... :P

Men största absolut största grejen idag är att JAG SKA FÅ PAKET!!!!!!!! Johanna har sagt att hon har ett paket till mig!!! Alla som känner mig vet att jag älskar paket, jag älskar att få och jag älskar att ge. Jag blir som ett barn när det är paket inblandat...

Men nej nu ska ja sluta tänka på paketet läsa lite Fadren av Strinberg innan skolan börjar coh sedan t amig iväg till skolan.

Ha en underbar dag trotts det kalla vädret!
Må bäst!!


Ps. Idag kommer världens BÄSTA Sandra hem och hon ska stanna lääänge, det gillar jag!!! =)



Kommentarer
Trondklara

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-02-10 @ 16:03:53
URL: http://trondklara.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0