TENTA

Japp idag var det dags för tenta igen då, vet inte hur jag känner. Det är i alla fall fel vecka att ha tenta, har svårt att fokusera denna vecka, har kommit så mycket konstiga besked denna vecka... Men önskar av hela mitt hjärta att jag ska klara denna tenta idag, orkar inte göra om den igen... Suck! En tröst är väl att jag inte ska göra om hela utan bara komplettera två delar, satsdelar och fraser, yay!
Ska snart ta o dra mig mot skolan för o träffa Sofia och Johanna (vår lärare denna vecka) för o plugga in det sista, sedan blir dte till att vänta 14.15 sätter jag pennan mot pappret och har hela vägen till 18.15 på mig, hoppas dock på att vara klar tidigare..

Sen ska jag ta HELG!!! Packa inför sthlm imorgon, kanske lyxar jag till det med en pizza och ett glas vin ikväll bara för att lixom... =) Vi får se vad som händer. Började ju dagen med en promenad vilket var skönt, så nu har jag fått frisk luft och lite kraft i mig... Håll tummarna för mig idag nu alla...



Sofia och jag i full fart med att plugga.. Eller just här söker vi för nästa termin, så fånigt att vi måste söka om varje termin.. Men men så är det i alla fall och nu är det fixat!



Nu är våren här!!! Underbart är det!! Tog denna bild igår när jag trampade runt stan och städade trappor...
Härligt med alla fina blommor =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0