Suuuuuk!!!!!!

Vaknade idag och kände att trotts allt mitt kurerande så är halsen värre. Ja hatar att ha ont i halsen! Det skaver, värker och gör bara ont! Daniel tror det är för att jag tydligen har legat och sjungit i sömnen inatt haha.. Han va till och med tvungen att väcka mig så ja inte skulle störa grannarna... Skandal!!

Vi får se vart denna dag bär av, har bara en plan, PLUGGA grammatik med Johanna.. Lika bra att ta tag i detta, behöver jobba imorgon så då får det bli plugg hela dagen idag och på fredag förmiddag också. Håll tummarna för att bitchlärarjohanna kan dunka in skiten i huvet på mig idag... Trotts att det känns som det är fullt av sjuklighet!

Hade planer på att ta mig till njoy och lite core ikväll men som det känns just nu så är det nog ingen plan som kommer gå av stapeln. Måste bli frisk till helgen och då verkar det passa bäst med soffan och te ikväll... Men vi får se hur allt känns i eftermiddag..

Nehej ta tag i lite saker innan jag ska trampa upp till biblioteket...
Ha en toppen dag och håll er borta från förkylningar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0