Sthlm

Sitter och målar naglarna, väskan är packad och vi är typ redo för avfärd...

Snart kommer syster men familj och hämtar upp oss, sen ska vi plocka mormor på vägen innan vi styr karavanen mot Sthlm och mamma och pappa... Vi kommer ha en sjukt mysig helg!!!
Längtar så ja får ont i magen!!! Jag o Daniel och syster med familj ska bo på hotell och mormor o bamse hemma hos mamma o pappa. Ikväll ska vi på Wallmans salonger och äta och kolla show så fin kläderna är nerpackade och vi ska styra upp oss ordentligt har vi tänkt!
Är laddad till tusen, det är precis detta jag behöver just nu, en helg med familjen! Dom jag älskar mest av allt har jag med mig hela helgen, och såklart ska vi fira mamma också.. =)
Kanske hinner syster och jag en sväng på stan om vi har tur...

Nehej styra det sista nu så hörs vi imorgon kväll då kanske det bjuds på lite fina bilder från helgen =)



Må bäst!!!!



Kommentarer
Dolly Lee

Mysigt, väntar på bilderna :)

2010-04-10 @ 18:53:56
URL: http://dollylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0