Sthlm!!!

Sov lite längre än jag planerat idag men allt har hunnits med i alla fall...
Började dagen med o städa ett par trappor, sedan mys fukost med älsklingen efter det var det att bege sig mot vårdcentralen. Fick veta att min astma har blivit sämre och att ja troligen ska få gå till USÖ o göra nått test där man springer på ett löpband, jaja lika bra o ta tag i det så det kanske blir bättre någon gång.
Efter det plockade syster upp mig så åket vi o tränade lite gym en sväng.
Vi köpte med lite pasta från Rosalies påvägen hem, men ja vet inte deras såser är så feta mår alltid illa efter ja ätit där. Men men lunch va det i alla fall...
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa o säga att hon slutat så vi kan åka...

Idag drar jag nämligen upp till Sthlm, lämnar karln och alla andra hemma och åker upp till mamma o pappa över helgen för o bli lite ompysslad! Det kan jag behöva just nu känner jag =)


Så ha en toppen helg så hörs vi o kanske ses på söndag!!!
Må BÄST!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0