Påskdagen

Idag har varit en sådan där dag som varit lite seg. Kroppen beslutade för att känna sig bakis fast jag har faktiskt inte varit bakis, lite ont i knoppen på förmiddagen men inget annat. Skönt det, att vara bakis förstör det roliga lite. Vi hade en toppen kväll alla tjejerna igår, slutade på strömpis där jag träffade ännu fler härliga tjejer men annars måste jag säga att krogen är väldigt överskattat.. Inte alls roligt, eller jo det är ju såklart kul att dansa och så men annars nej ja vet inte va... Längtar till att sitta ute på serveringar och dricka vin och bara mysa...

Har jobbat lite idag och sedan varit och myst hos mormor. Vi har så mycket att prata om hon och jag.
Annars har det inte hänt mycket idag och inte händer det så mycket mer hoppas jag. Bamse åker tyvärr hem snart. Men får ju träffa honom snart igen! =)


Har inte så mycket mer att berätta idag så ja bjuder på lite bilder från igår istället...
Ha det underbart i solen!

 Snyggingen Maria fick låna lite kläder av mig =)
 Man ska inte underskatta micropopcorn,
det är inte så lätt att göra som man kan tro alla gånger :P
  
  


Fick denna underbara bukett tulpaner av Sandra, så vackra!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0