Ojoj nu är det mycket

Har hemsk ångest inför tentan på torsdag det är nästan enbart det som tar upp mina tankar just nu. Hoppas av hela min kropp och hela min själv att jag klarar denna tenta!!!

Annars är dte mest jobb som står på nu, håller på och skolas in på sommarjobbet, städar mina trappor och salongen och ska jobba lite extra på mitt älskade Egeryds.
Yes lite mycket just nu men snart är dte sommar!

Annars händer dte inte så mycket just nu...
Har hittat ett litet radhus som är mer än en stor dröm för mig, vågar int ehoppas för mycket men om det skulle kunna bli vårat så skulle livet leka på en pinne =)

Jag har varit mycket dålig på att blogga på sista tiden och tyvärr kommer dte nog vara så denna vecka.
Men ska försöka ta tag i det nästa vecka.. =)

Ha det bäst och må bäst!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0