Ny vecka

Denna vecka kommer ta stora kliv frammåt känner jag, den är redan fullt planerad och det känns sådär.
Är inte riktigt på topp just nu tyvärr men det reder sig nog. Väldigt mycket att ta tag i just nu. Kul på sitt sätt men tungt när man inte är laddad eller taggad alls.

Börjar dagen med att träffa Sofia, Linn och Johanna på biblioteket för o plugga lite. Ska försöka klura ut allt om versfötter o jamber o allt vad det nu är. Sen blir dte ut o springa i solen en sväng innan vi senare ska vara barnvakt åt smågrynen. Eller okej dom är inte så små längre men enligt mig kommer dom alltid vara små =)

Det är ungefär det som händer idag, sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa så jag förhoppningsvis kan få lite hjälp med min nattligavän hostan och lite annat. Vårdcentraler är inte riktigt min grej men ibland måste man =) Ska ta tag i o packa väskan innan dom ringer så jag inte blir allt för sen upp på stan till mina vänner!

Må bäst!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0