Helgen

Har haft en helt underbar helg med mamma och pappa i stora staden. Mys på hög nivå!!
I fredags ca 16.30 åkte mamma och jag från stan, stannade och köpte bensin till Aurora och choklad till oss. Hade mycket mysigt i bilen och hann med mycket mamma-dotter prat, just vad jag behövde, inte så ofta man hinner sådant när man båda lever stressade liv och inte bor i samma stad.
När vi kom till Sthlm vid 19 tiden så hade pappa lagat man och det var bara att slå sig ner vid matbordet och få pappas mat!! Bästa sättet att bli bortskämd, vi glodde lite tv o drack vin innan vi la oss för att sova tidigt.

Lördag morgon började vi med frukost sedan promenerade vi i solen in till stan och shoppade loss ordentligt!! Ojoj vad vi shoppade mamma och jag, vi hann med en kopp kaffe med det var ingen mer paus den dagen. Landade hemma vid 19 tiden och då köpte vi sushi på ett ny öppnat ställe, mycket bra sushi!!
Hade myskväll med popcorn och vin o film. 

Just ju!!! Shoppade 2 par skor, en myströja, 2 super söta burkar, parfym, duschkräm, strumpbyxor, solglasögon och lite annat smått o gott! 

Och i söndags vaknade jag tidigt och gick till affären och köpte grejer till scones så när mamma o pappa vaknade va ja i full färd med att baka scones blev med andra ord en lite lyxfrukost. Mumsigt värre, sedan styrde vi Aurora hem, lämnade av mamma o pappa i Åsby där dom hämtade sin MC o åkte hem till Sthlm igen medan jag åkte vidare hem till Örebro. 
Har med andra ord haft en toppen underbar helg, bästa helgen på länge. Finns ingen som kan skäma bort mig så bra som mamma o pappa. Där kan jag vara mig själv och bara vara liten, yngsta dottern igen. Jag kommer alltid vara liten hos mamma och pappa, och jag älskart!!



Mamma o pappas fina utsikt!! 

  
  

Jag har några av de coolaste föräldrarna man kan tänka sig!! 
Önskar att jag vågar en fjärdedel av vad dom vågar när jag är i deras ålder, eller genom hela mitt liv egentligen. Dom flyttar när dom känner för det, dom köper MC, dom köper och säljer bostäder utomlands när dom blir sugna på det, pappa bytte jobb efter nästan 25år på samma ställe. Det finns inga hinder, dom gör det dom vill dom reser och ser världen och tar chanser som kommer... Dom lever verkligen livet som man ska göra det!! 










 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0