Ett liv utan Tupperware??

Ja igårkväll var Sofie och jag på (och såklart många fler) på tupperware party i Hallsberg. Man känner verkligen hur vuxenpoängen bara rasar in och att tantvarningen är nära nu.
Men efter det partyt kan man ju fråga sig hur man har kunnat leva utan tupperwares alla grejer??
Är ett liv utan Tupperware värt att leva?? Fungerar det att laga mat utan alla de där grejerna??
Jag älskar iof Tupperwares alla burkar de håller länge och funkar till det mesta och framför allt, de är snygga!!

Vilket fall så vann jag en ytte pytte liten burk som kan vara toppen att ha till något =)
Köpte två burkar en till mjöl och en till socker och så ett nytt lock till min tårtbox. Konstigt nog så går dte inte på garantin när man ställer den på biltaket och sedan kör iväg.. Det tycker jag är konstigt måste jag säga... ;)
Vilket fall så kan jag snart börja frakta mina tårtor igen yay för mig!!
Köpte även en liten söt ängel som det står WC på som ska hänga på toadörren... Bild får ni se när den hänger på dörren och när alla mina burkar kommit hem. Hade i alla fall en mycket mysig kväll och kom hem nästan 700kr fattigare. Det är dyrt att ligga på topp men dte är det värt!!

Nehej nu sitter jag här och slappar till idag ska jag iväg och jobba, städa mina kära trappor.
Och vet ni?? Det är redan typ 12+ ute så jag har beslutat att inte ta någon jacka, hihi idag är det vår/sommar!!!

I eftermiddag kommer Daniels päron hit en sväng och sedan ska jag på core med Jonna och sedan blir det mys på hög nivå för mig och min bästa Jonna!!!!


Nehej ta tag i denna dag NU!!!
Må bäst!!!




Kommentarer
sofie

megamysigt att du hängde med <3

2010-04-15 @ 17:13:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0