En ovanlig måndag

Ibland tror jag att kroppen bara känner att dte är måndag, somnade tidigt igår men trotts det så va det mer än svårt att gå upp idag. Tur för mig att jag är "ledig" låg kvar och drog mig i sängen till klockan va nästan 10, hade en obehaglig känsla i kroppen.. försökte prata med Daniel och där kom det, min hals har ont!!! Mycket ont, eller mer mycket obehaglig!! Vill inte bli sjuk.. dumt!
Så nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska träna idag eller inte. Kanske inte borde egentligen, men vill jag vika mig för halsen?? Är hemskt sugen på att träna.. Men vilar jag idag kan jag ta tag i spinning ordentligt imorgon. Suck det är för mig ett svårt val detta... Men frågan är om det är värt det och sedan kanske bli mega sjuk o inte kunna träna på länge sen... Mm det tåls att tänkas på detta...

Idag har jag tagit första steget i mitt grammatikpluggande. Jag tycker verkligen inte om grammatik och mitt huvud har inte plats för grammatik. Jag hoppas verkligen att Johanna kan hjälpa mig att dunka in skiten till på fredag då jag ska göra en härlig komplettering på satsdelar och fraser, blä säger jag bara!!
Sen åker jag till mamma och pappa i sthlm och njuter av en underbar helg!!!
Till på köpet ska hela familjen med, syster med familj, Daniel och min älskade mormor, vi ska fira mamma och gå på Wallmans, kan knappast bli bättre enligt mig!!! Längtar sååå till helgen, vill NU!!!!

Men först en vecka med grammatik och lite annat skit i den, typ ett cellprov och så...

Nehej nu ska ja ta mig in i duschen för om någratimmar ska ja träffa härliga Carro, inte igår ja träffa henne vill jag lova men nu äntligen är det dags! En fika på grodan och sen får vi se om dte bli träning och sen soffan för mig eller bara soffan, det visar sig =)




Carro och jag för några år sedan sådär... =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0