Dagen D

Vi har sista veckan varit med om en mycket mycket MYCKET skum budgivning. Känner att den mäklarn behöver skaffa sig lite pondus och bli en man! Men men kanske var det meningen att vi inte skulle ha den lägenheten för nu har vi i alla fall beslutat att dra oss ur, lika så bra det som min kära syster brukar säga.

Pluggandet på bibblan gick rätt bra idag, blev mycket skvaller och annat löst snack men lite plugg blev det. Känns som det börjar falla på plats men det kommer det säkert inte kännas som när ja sitter där på fredag eftermiddag. Ska i alla fall ta o läsa lite mer ikväll och så på fredag ska Sofia och jag plugga innan tentan, har ju en härlig eftermiddagstenta.

Efter pluggandet och en mycket mumsig lunch på mummel & mums så drog vi tre (Sofia, Johanna & jag) ut på stan en sväng. För andra dagen i rad var det svarta strumpbyxor jag var på jakt efter. För andra dagen i rad kom jag hem utan strumpbyxor men med en hel massa andra grejer.
Igår blev det ett par svarta byxor och idag blev det shampoo, deo, hårspray x2 och ett par sexiga spetstrosor och en BH som jag kan ha under klänningen i helgen. Ja oj va Johanna och Sofia skrattade åt mig när vi kollade på underkläder. Jag behöver nog gå med dom på stan o köpa underkläder lite oftare. Tacka vet jag bomullstrosor, men det ska det tydligen inte vara, inte ens när man har mens får man ha fultrosor på sig. Suck! Hur ska detta gå, men kanske är dte bra att tant piffar till sig lite även under alla kläder.. =)
Det sägs ju att underkläderna gör figuren, kanske är det så =)

Nehej nu ska ja laga lite mat och sedan slå mig ner i soffan för o kanske plugga lite men framförallt vänta på Gray´s!

Må bäst!!

 


Kommentarer
Johanna

Haha, tant behöver verkligen köpa nya underkläder, fultrosor är aldrig ok!!!

2010-04-08 @ 16:05:18
URL: http://lila.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0